جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

دعای ماه رجب

شخصی خدمت حضرت امام صادق (ع) رسید و عرض کرد: برای ماه رجب به من دعایی یاد بدهید که خداوند متعال مرا به آن نفع ببخشد. حضرت فرمودند: این دعا را هر روز از ماه رجب بعد از نمازهای یومیه بخوان:

 

ای کسی که در هر امر خیری به تو امید دارم و در امان هستم از هر نوع شر و بدی ناشی از خشم و غضب تو

ای آن که در مقابل اعمال اندک و ناچیز ما، پاداش بسیار عطا می نمایی

ای کسی که به هر نیازمند و حاجت مندی عطا می کنی

ای که عطا می کنی به کسی که تو را نمی خواند و از تو چیزی نمی خواهد و تو را نمی شناسد که صاحب مهر و عطوفت و رحمت هستی

عطا کن به من در مقابل خواهش و خواسته ام همه خیر دنیا و همه خیر آخرت راو دور کن از من بنا برخواسته و خواهشم جمیع شر و بدی دنیا و شر و بدی آخرت را، زیرا هر چقدر تو عطا کنی (از خزانه فضل و کرمت) کم نمی شود

و بیفزا برای من از فضل و بخشش

ای صاحب جاه و جلال و اکرام

ای صاحب نعمتها و جود و بخشش

ای کسی که بر ما منت می گذاری و (حاجات ما را برآورده می سازی) و ای بلند مرتبه سخاوتمند، آتش جهنم را بر موی سفید من حرام گردان

 آمین یارب العالمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد