جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

امروز ...

خیلی ها امروز دیگر در خانه طواف نمی کنند،

فقط دارند خدا رو دور می زنند

 



عشق زمینی ...

 

عشق باید زمینی باشد، درست مانند درختی که بدون خاک نمی روید. همان طور که درخت محتاج ریشه در خاک است، عشق نیز نیازمند ریشه در جسم است زیرا جسم حکم خاک را برای ریشه های عشق دارد. درختی که ریشه ای عمیق در زمین دارد حرکتی به سوی آسمان پیش می گیرد و همدم ابرها می گردد.

هر درختی رویای رسیدن به ستارگان را در سر می پروراند.

اما این راز را به خاطر بسپار:


ادامه مطلب ...

تفکر ...

طرز تفکر یک سگ:

این آدما به من غذا می دهند، نوازشم می کنند، دوستم دارند. پس حتما آن ها ارباب من هستند

طرز تفکر یک گربه:

این آدما به من غذا می دهند، نوازشم می کنند، دوستم دارند. حتما من ارباب آن ها هستم

ما انسان ها هم از همین نوع تفکرها بسیار بسیار بسیار برخورداریم.

عده ای خودشان را به خاطر توجه و محبت دیگران مدیون تصور می کنند.

و عده ای به خاطر همین موضوع دچار خود بزرگ بینی های بس کاذب می شوند.