جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

الهی

الهى همین قدر فهمیده‏ام که خدا است و دارد خدایى مى‏کند.استادحسن زاده آملی

الهى خودت هم براى مایى...

الهى تاکنون مى‏گفتم جهانرا براى ما آفریدى اکنون فهمیدم که خودت هم براى مایى.الهی نامه استادحسن زاده آملی

با من تماس بگیر‏‏‏‏، خدایا

هر روز
شیطان لعنتی
خط های ذهن مرا
اشغال می کند
هی با شماره های غلط ، زنگ می زند،‏ آن وقت
من اشتباه می کنم و او
با اشتباه های دلم
حال می کند.
دیروز یک فرشته به من می گفت:
تو گوشی دل خود را
بد گذاشتی
آن وقت ها که خدا به تو می زد زنگ
آخر چرا جواب ندادی
چرا بر نداشتی؟!
یادش به خیر
آن روزها
مکالمه با خورشید
دفترچه های ذهن کوچک من را
سرشار خاطره می کرد
امروز پاره است
آن سیم ها
که دلم را
تا آسمان مخابره می کرد.
×××
با من تماس بگیر ، خدایا
حتی هزار بار
وقتی که نیستم
لطفا پیام خودت را
روی پیام گیر دلم بگذار.

***

عرفان نظر آهاری