جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

نامه خدا به همه انسانها

امروز صبح که از خواب بیدار شدی،نگاهت می کردم،امیدوار بودم که با من حرف بزنی، حتی برای چند کلمه، نظرم را بپرسی یا برای اتفاق خوبی که دیروز در زندگی ات افتاد، از من تشکر کنی؛ اما متوجه شدم که خیلی مشغولی، مشغول انتخاب لباسی که میخواستی بپوشی، وقتی داشتی این طرف و آن طرف می دویدی تا حاضر شوی،  فکر می کردم چند دقیقه ای وقت داری که بایستی و به من بگویی:"سلام"، اما تو خیلی مشغول بودی.         

 یک بار مجبور شدی منتظر شوی و برای مدت یک ربع ساعت، کاری نداشتی جز آنکه روی یک صندلی بنشینی.          

بعد دیدمت که از جا پریدی، خیال کردم می خواهی چیزی به من بگویی، اما تو به طرف تلفن دویدی و در عوض به دوستت تلفن کردی تا از آخرین شایعات با خبر شوی.          

تمام روز با صبوری منتظرت بودم، با آن همه کارهای مختلف گمان می کنم که اصلاً وقت نداشتی با من حرف بزنی.         

 متوجه شدم قبل از نهار هی دورو برت را نگاه می کنی؛ شاید چون خجالت می کشیدی، سرت را به سوی من خم نکردی!!!          

تو به خانه رفتی و به نظر می رسید که هنوز خیلی کارها برای انجام دادن داری.         

 بعد از انجام دادن چند کار، تلویزیون را روشن کردی، نمیدانم تلویزیون را دوست داری یا نه؟          

در آن چیزهای زیادی نشان می دهند و تو هر روز مدت زیادی را جلوی آن می گذرانی.         

 در حالی که درباره هیچ چیز فکر نمی کنی و فقط ازبرنامه هایش لذت می بری.         

 باز هم صبورانه انتظار ترا کشیدم و تو در حالی که تلویزیون را نگاه می کردی،          

شام خوردی و باز هم با من صحبتی نکردی!!!         

 موقع خواب، فکر می کنم خیلی خسته بودی، بعد از آن که به اعضای خانواده ات شب بخیر گفتی،  به رختخواب رفتی و فوراً به خواب رفتی.         

 نمی دانم که چرا به من شب به خیر نگفتی؛ اما اشکالی ندارد،          آخر مگر صبح به من سلام کردی؟!          

هنگامی که به خواب رفتی، صورتت را که خستهء تکرارِ یکنواختی های روزمره بود، را عاشقانه لمس کردم.         

 چقدر مشتاقم که به تو بگویم: چطور می توانی زندگی زیباتر و مفیدتر را تجربه کنی...         

 احتمالاً متوجه نشدی که من همیشه در کنارت و برای کمک به تو آماده ام.          من صبورم،  بیش از آنچه تو فکرش را می کنی.          حتی دلم می خواهد به تو یاد دهم که چطور با دیگران صبور باشی.  من آنقدر دوستت دارم که هر روز منتظرت هستم، منتظر یک سر تکان دادن، یک دعا، یک فکر، یا گوشه ای از قلبت که بسوی من آید.       خیلی سخت است که مکالمه ای یکطرفه داشته باشی.          

خوب، من باز هم سراسر پر از عشق منتظرت خواهم بود، به امید آنکه شاید فردا کمی هم به من وقت بدهی!          

آیا وقت داری که این نامه را برای دیگر عزیزانم بفرستی؟         

 اگر نه، عیبی ندارد، من می فهمم و سعی می کنم راه دیگری بیابم.       من هرگز دست نخواهم کشید... 

برای پدرامید

کسی که می خواهد باعقاب ها پرواز کند ، هرگز با مرغابی ها شنا نمی کند.

زندگی

زندگی المثنی ندارد ،گمش نکنیم

زندگی کن

برای خودزندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن به دیگران