جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

سخاوت...

سخاوت را از ابر بیاموزیم ، که ذره ذره آب می شود تا زمین تشنه را سیراب کند.

مسئولیت...

شعاع مسئولیت هر شخص بسته به وسعت فکراوست

خدا را دوست دارم...

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با هر username که باشم، من را connect می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با یک delete هر چی را بخواهم پاک می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه friend برای من add می کند

ادامه مطلب ...

اولین شکست...

 اشخاص عادی با تجربه اولین شکست دست از تلاش بر می دارند به همین دلیل است که در زندگی با انبوه اشخاص عادی و تنها با یک " ادیسون " روبرو هستیم.

صاحبان اراده...

 قطعه سنگی که مانع اشخاص ضعیف و درمانده است در راه انسانهای توانمند و صاحبان اراده به منزله پله ای می شود که آنها را به ترقی و تعالی سوق می دهد.

راه...

همیشه بهترین راه را برای پیمودن می بینیم. اما فقط راهی را می پیمائیم که به آن عادت کرده ایم.

تفاوت عشق ودوستی

عشق از دوستی پرسیدتفاوت من و تو در چیست ؟ دوستی گفت : من دیگران را به سلامی با هم آشنا می کنم تو به نگاهی من به دروغی دیگران را از هم جدا می کنم تو با مرگ

ما باید بیدار باشیم...


مردی به دربار خان زند می رود و با ناله و فریاد می خواهد تا کریمخان را ملاقات کند. سربازان مانع ورودش می شوند. خان زند در حال کشیدن قلیان ناله و فریاد مردی را می شنود و می پرسد ماجرا چیست؟ پس از گزارش سربازان به خان ؛ وی دستور می دهد که مرد را به حضورش ببرند.
مرد به حضور خان زند می رسد. خان از وی می پرسد که چه شده است این چنین ناله و فریاد می کنی؟

ادامه مطلب ...

شرط استخدام یک شرکت!

شرط استخدام یک شرکت!
یک شرکت بزرگ قصد استخدام یک نفر را داشت. بدین منظور آزمونی برگزار کرد که یک پرسش داشت. پرسش این بود:
شما در یک شب طوفانی در حال رانندگی هستید. از جلوی یک ایستگاه اتوبوس می‌گذرید. سه نفر داخل ایستگاه منتظر اتوبوس هستند:

ادامه مطلب ...

تقدیر...

مردم اشتباهات زندگی خود را روی هم میریزند و از آن غولی به وجود می آورند که نامش تقدیر است.