جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

تفاوت عاشق بودن و کسی را دوست داشتن...

بین کسی که عاشق شده است و کسی که تنها شخصی را دوست دارد تفاوت هایی است؛ نکات زیربه شما کمک خواهند کرد تا تعدادی از این تفاوت ها را درک کنید:
هنگام دیدن کسی که عاشق او هستید تپش قلب شما زیاد شده و هیجان زده خواهید شد اما هنگامی که کسی را می‌بینید که آن را دوست دارید احساس سرور و خوش حالی می‌کنید.

هنگامی که عاشق هستید زمستان در نظر شما بهار است ولیکن هنگامی که کسی را دوست دارید زمستان فقط فصلی زیبا (زمستانی زیبا) است.
وقتی به کسی نگاه می‌کنید که عاشقش هستید خجالت می‌کشید ولیکن هنگامی که به کسی که دوستش دارید می‌نگرید لبخند خواهید زد.
وقتی در کنار معشوقه خود هستید نمی‌توانید هر آن چه را در ذهن دارید بیان کنید اما در مورد کسی که دوستش دارید شما توانایی آن را دارید.
در مواجه شدن با کسی که عاشقش هستید خجالت می‌کشید و یا حتی دست و پای خود را گم می‌کنید اما در مورد فردی که دوستش دارید راحت‌تر بوده و توانایی ابراز وجود خواهید داشت.
شما نمی‌توانید به چشمان کسی که عاشقش هستید مستقیم و طولانی نگاه کنید (زل بزنید) اما می‌توانید در حالی که لبخندی بر لب دارید مدت ها به چشمان فردی که دوستش دارید نگاه کنید.
وقتی معشوقه شما گریه می‌کند شما نیز گریه خواهید کرد و اما در مورد کسی که دوستش دارید سعی بر آرام کردن او می‌کنید.
احساس عاشق بودن و درک آن از طریق نگاه (دید) است اما در درک دوست داشتن بیشتر از طریق شنوایی است (از طریق ابراز علاقه به صورت کلامی).
شما می‌توانید یک رابطه دوستی را پایان دهید اما هرگز نمی‌توانید چشمان خود را بر احساس عاشق بودن ببندید چرا که حتی اگر این کار را انجام دهید ؛ عشق هم چنان قطره‌ای در قلب شما و برای همیشه باقی خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد